FANDOM

Classicranged

Runescape Classic'de Ok atışı

Runescape'in En eski hâli, 2001 civarinda oyuncularin begenisine sunuldu, tahmin edebileceginiz gibi o devirde nerdeyse dogru düzgün online oyun olmadigindan cok tutuldu,Ancak o zamanlar grafikleri asiri derecede kotuydu ve oyundaki hersey daha degisikti.Mesela eskiden attack speed(silahlardaki saldiri hizi) yoktu, bu demek oluyor ki Rune 2h sword(2 elle kullanilan kilic) ile bir scimitar(bir cesit kilic,ancak diger silahlara gore sinifinin en hizli ve o hiza oranla en guclu silahidir.) ayni hizdaydi.Rune 2h sword ve diger 2 elle kullanilan kiliclar 2 elle kullanildigi icin dogal olarak diger elinizde kalkan gibi seyler barindiramiyorsunuz ancak 2 elle kullanilan kiliclar diger silahlara gore daha güclüdür, ancak eskiden ayni hizda olan ama daha guclu olan bir silahi takmak tabiki akıllılıktır, o zamanlarda butun f2p(free to play yani para vermeden oynayan oyuncu kitlesi)oyunculari pvp(player vs player yani oyuncuya karsi oyuncu) de 2h sword kullaniyordu.Ancak simdi, siz bir scimitar ile 2 kere vurabilirken, bir 2h sword ile hem diger elinizde birsey barindiramiyorsunuz,hemde karsi taraf size scimitar ile 2 kere vurabilirken siz o sürede tek 1 kere vurabiliyorsunuz, dogal olarak artik daha az ve baska amaclar icin kullaniliyor.Tabiki tek degisiklik bu degil,simdi 130mil(130,000,000 coins yani 130 milyon oyun parasi) ve daha fazla eden oyun esyalari o zamanki etkinliklerde ucretsiz olarak veriliyordu, tabi simdi o esyalari zamaninda bol bol alanlarin asiri derecede parasi var.Ve eskiden oyun daha kullanissiz,kat kat az oyuncu kitlesine sahip,nerdeyse dogru duzgun bilinmeyen bir oyundu,simdi nerdeyse sayilamayacak kadar yenilik yapildi,bu yeniliklerden en buyugu pvp sistemi,questler,yeni eklenen binlerce itemler ve belkide en onemliside grafikler tamamen degismistir.

Bu yazi 16 eylul 2009 tarihinde Hoplite253(oyun ici nickimdir,bir sorunuz olursa oyun ici sorabilirsiniz.) tarafindan hicbir yerden alinti yapılmaksızın,yasal disi bir ihlal yapılmaksızın tamamen kendi bilgilerimle eklenmistir.İzinsiz kullanılmasi yasaktır.

Runescape Classic
Lumby duel
Çıkış tarihi:2001
Firma:Jagex

Also on FANDOM

Random Wiki